Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ufpe.br/handle/123456789/4958
Title: Decision Theory in the automotive market
Authors: SARMENTO, Rafaella Azevedo de Lucena
Keywords: Teoria da Decisão: Modelagem; Utilidade; Preferência do decisor; Mercado automotivo; Decision Theory; Modeling; Utility, Decision-maker preferences; Automotive market
Issue Date: 31-Jan-2011
Publisher: Universidade Federal de Pernambuco
Citation: Azevedo de Lucena Sarmento, Rafaella; Menezes Campello de Souza, Fernando. Decision Theory in the automotive market. 2011. Dissertação (Mestrado). Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção, Universidade Federal de Pernambuco, Recife, 2011.
Abstract: Azevedo de Lucena Sarmento, Rafaella; Menezes Campello de Souza, Fernando. Decision Theory in the automotive market. 2011. Dissertação (Mestrado). Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção, Universidade Federal de Pernambuco, Recife, 2011.
URI: https://repositorio.ufpe.br/handle/123456789/4958
Appears in Collections:Dissertações de Mestrado - Engenharia de Produção

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
arquivo2620_1.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.